Právě se nacházíte

Projektový záměr

LogoESF_male
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Projekt „EU peníze školám“
Projekt  Bolevecké základní školy Plzeň
„Učení s úsměvem“

Projektový záměr


Cíl projektu „EU peníze školám“

Cílem projektu „EU peníze školám“ je podpořit rozvoj oblastí, které se dlouhodobě ukazují jako problematické v rámci vzdělávání na základních školách.

Cíl projektu „Učení s úsměvem“

Hlavním cílem projektu „Učení s úsměvem“ je zvýšení kvality vzdělávání žáků na principu rovných možností žáků. Rovné možnosti žáků ve vzdělávání znamenají zajištění vzdělávání žáka v souladu s jeho potřebami a možnostmi na základě individuálního přístupu všech vyučujících.

Škola se v souladu se Školním vzdělávacím programem Bolevecké základní školy Plzeň pro základní vzdělávání, 29.6.2007,  zaměří na tyto oblasti:
- péče o žáky integrované v běžných třídách (žáci se speciálními vzdělávacími potřebami)
- péče o žáky se sociálním znevýhodněním
- péče o zaostávající žáky

Prostředkem ke zvýšení kvality výuky je individuální přístup k žákům s cílem zvládnout základní učivo, rozšířit nabídku doučování, využívat různé formy a metody práce při vyučování. 

Úkolem školy v rámci projektu je vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností žáků v oblasti čtenářské a informační gramotnosti, vytváření podmínek pro zvyšování kvality výuky cizích jazyků, podpora inovativních metod a forem práce zaměřených na rozvoj klíčových kompetencí žáků při výuce matematiky.Ve všech uvedených oblastech je realizována podpora dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.


Stanoveného cíle pedagogičtí pracovníci dosáhnou prostřednictvím:
- individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol
- prostřednictvím individualizace výuky cizích jazyků
- prostřednictvím individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje matematické gramotnosti žáků základních škol.

Dělení třídy do skupin je realizováno na základě stanovených kritérií školy pro výběr podpořených žáků.

Dalším prostředkem k dosažení stanoveného cíle je:
- inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti
- inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků
- inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol.

V procesu inkluzívního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami bude využito zapojení školního speciálního pedagoga.
V rámci prevence rizikového chování bude využito dlouhodobých programů prevence sociálně patologických jevů s důrazem na žáky 2. stupně.

Projektový záměr vychází ze Školního vzdělávacího programu Bolevecké základní školy Plzeň, ze závěrů vlastního hodnocení školy včetně vyhodnocení silných a slabých stránek školy.

Aktuality

Představení divadelního kroužku: Ježeček a kamarádi – 20.6.2019

Představení divadelního kroužku: Ježeček a kamarádi – 20.6.2019

Divadelní kroužek si pro letošní závěrečné představení vybral pohádku o rozmrzelém ježkovi, kterého kamarádi věčně tahají z nejrůznějších nesnází. Divadelníci si připravili kostýmy, n... Pokračovat

Matematické a fyzikální soutěže ve šk. roce 2018/2019

Matematická olympiáda Počet řešitelů domácího koka Počet úspěšných řešitelů Do okresního kola postupují V okresním kole 30. 1. 2019, 3. 4. 2019 5.ročník 4 ... Pokračovat

Řemeslo má zlaté dno – výrazný úspěch naší školy

Řemeslo má zlaté dno – výrazný úspěch naší školy

V letošním ročníku 2019 v rukodělné soutěži „Řemeslo má zlaté dno“, vyhlášené Plzeňským krajem, získal žák naší školy Filip Uhlíř za exponát s názvem „Vojenský transportér“ cenu hejtman... Pokračovat

Dějepisná exkurze – Říp a Terezín

V úterý 4. června se vybraní zájemci z 2. stupně zúčastnili celodenní dějepisné exkurze. V doprovodu zkušeného průvodce a svých vyučujících dějepisu navštívili dvě místa, která se... Pokračovat

4. B na dopravním hřišti

4. B na dopravním hřišti

V pátek 7. června navštívili žáci 4. B dopravní hřiště na 1. základní škole. Nejprve si společně připomněli zásady bezpečné jízdy v běžném provozu a pravidla chůze po chodníku. Následně si z... Pokračovat

Stopovačka s pokladem – 21.6.2019

Stopovačka s pokladem – 21.6.2019

Slunné dny v závěru školního roku jsme věnovali přípravě poslední celodružinové akce – Stopovačky s pokladem. Děti hledaly po cestě šipky, vzkazy a plnily úkoly. Stanovišť... Pokračovat

Představení divadelního kroužku: Ježeček a kamarádi – 20.6.2019

Představení divadelního kroužku: Ježeček a kamarádi – 20.6.2019

Divadelní kroužek si pro letošní závěrečné představení vybral pohádku o rozmrzelém ježkovi, kterého kamarádi věčně tahají z nejrůznějších nesnází. Divadelníci si připravili kostý... Pokračovat

Hrátky s historií – 20.5. – 19.6.2019

Hrátky s historií – 20.5. – 19.6.2019

Přelom května a června se nesl ve znamení již tradičních hrátek s historií, tentokrát s podtitulem „Pohádkový desetiboj“. Šesté oddělení připravilo deset různě náročných úkolů pro mal... Pokračovat

Finále soutěže Škrábej, kotě v Centru robotiky – 14.6.2019

Finále soutěže Škrábej, kotě v Centru robotiky – 14.6.2019

Během dubna a května jsme s dětmi ve školní družině tvořili na tabletech v aplikaci ScratchJr. animace na téma „Bezpečně na internetu“. Školního kola v programování se zúčastnilo 9 dě... Pokračovat

Lehkoatletický trojboj – 10.5.-3.6.2019

Lehkoatletický trojboj – 10.5.-3.6.2019

Po tři týdny jsme ve školní družině intenzivně sportovali. Počasí nám docela přálo – horké dny občas zchladil déšť. Žáci přípravných až pátých tříd běhali na 60 metrů, házeli kriketový... Pokračovat

Archiv aktualit