Právě se nacházíte

Sport

Dále můžete pokračovat :

Charakteristika vyučovacího předmětu Tělesná výchova II. stupeň

Časová dotace pro výuku TV

Učivu tělesné výchovy je v současné době věnována v 6.a 7.ročníku časová dotace 3 hodiny týdně, v 8. a 9.ročníku 2 hodiny týdně. Koncepce tříd s rozšířenou výukou TV skončila ve školním roce 2013/2014 a byla nahrazena koncepcí založenou na volitelném předmětu sportovní hry. Výhodou této koncepce je to, že volitelný předmět sportovní hry mohou navštěvovat žáci se zájmem o sport z celého ročníku a ne pouze ze „sportovní třídy“. V rámci předmětu se žáci zdokonalují v tradičních sportovních hrách, či se seznamují s hrami netradičními.Od sedmé třídy je součástí volitelného předmětu sportovní hry také plavání a hry ve vodě, kde se žáci zdokonalují v plaveckých dovednostech víceméně zábavnou formou.

Podmínky pro výuku TV

Škola je nadstandardně vybavena jak prostory, tak i množstvím učebních pomůcek. Pro vnitřní výuku jsou k dispozici tři tělocvičny a zrcadlový sál. Navíc je k dispozici víceúčelová nafukovací hala. Venkovní areál tvoří dvě univerzální hřiště na házenou, minifotbal a tenis (jedno je kryté nafukovací halou), tenisové hřiště, volejbalové hřiště, dvě streetbalová hřiště a tenisová stěna (vše s umělým povrchem). Pro atletiku využíváme dálkařský sektor a sedmdesátimetrovou běžeckou dráhu. Součástí areálu je i asfaltové hřiště na hokejbal. V případě zájmu je k dispozici vybavená cyklodílna se čtrnácti koly.

Cíle, metody a formy práce v TV

Hlavními cíli jsou získaní vztahu k tělesné výchově a pohybu vůbec, jednání v duchu pravidel fair – play, osvojení si základů gymnastických, atletických i herních dovedností. Hodnocení žáků je založeno především na snaze o podání co nejlepších osobních výkonů a celkovému vztahu k tělesné výchově. Nerozhodují výkony a somatické předpoklady, ale přístup k výuce. Žáci by se měli naučit rozhodovat v jednotlivých sportovních hrách, popřípadě se naučit hrát bez rozhodčího, naučit se ctít soupeře a dokázat se v klidu domluvit v případě sporné situace. Snažíme se potírat agresivní chování a primadonství v průběhu hry i mimo ni.

Těmto cílům odpovídají formy práce, vyučovací metody a pracovní postupy.

Aktuality

Stopovačka s pokladem – 21.6.2019

Stopovačka s pokladem – 21.6.2019

Slunné dny v závěru školního roku jsme věnovali přípravě poslední celodružinové akce – Stopovačky s pokladem. Děti hledaly po cestě šipky, vzkazy a plnily úkoly. Stanovišť... Pokračovat

Představení divadelního kroužku: Ježeček a kamarádi – 20.6.2019

Představení divadelního kroužku: Ježeček a kamarádi – 20.6.2019

Divadelní kroužek si pro letošní závěrečné představení vybral pohádku o rozmrzelém ježkovi, kterého kamarádi věčně tahají z nejrůznějších nesnází. Divadelníci si připravili kostý... Pokračovat

Hrátky s historií – 20.5. – 19.6.2019

Hrátky s historií – 20.5. – 19.6.2019

Přelom května a června se nesl ve znamení již tradičních hrátek s historií, tentokrát s podtitulem „Pohádkový desetiboj“. Šesté oddělení připravilo deset různě náročných úkolů pro mal... Pokračovat

Finále soutěže Škrábej, kotě v Centru robotiky – 14.6.2019

Finále soutěže Škrábej, kotě v Centru robotiky – 14.6.2019

Během dubna a května jsme s dětmi ve školní družině tvořili na tabletech v aplikaci ScratchJr. animace na téma „Bezpečně na internetu“. Školního kola v programování se zúčastnilo 9 dě... Pokračovat

Lehkoatletický trojboj – 10.5.-3.6.2019

Lehkoatletický trojboj – 10.5.-3.6.2019

Po tři týdny jsme ve školní družině intenzivně sportovali. Počasí nám docela přálo – horké dny občas zchladil déšť. Žáci přípravných až pátých tříd běhali na 60 metrů, házeli kriketový... Pokračovat

V rytmu tance-MDD – 28.5.2019

V rytmu tance-MDD – 28.5.2019

Školní družina připravila k Mezinárodnímu dni dětí taneční odpoledne. Využili jsme deštivého dne a v úterý 28.5.2019 jsme se se 114 dětmi sešli v malé jídelně. Hráli jsme oblíbené če... Pokračovat

Český den proti rakovině

Český den proti rakovině

Výsledky sbírky ČESKÝ DEN PROTI RAKOVINĚ Prodalo se 272 kytiček ! Na konto sbírky jsme odeslali 5839 Kč ! Všem dárcům děkujeme !!!! ... Pokračovat

Využití multimediální obrazovky a tabletů z projektu PROSIT v PLZNI ve školní družině

Využití multimediální obrazovky a tabletů z projektu PROSIT v PLZNI ve školní družině

V letošním školním roce využívá školní družina moderní technologie získané z projektu PROSIT v PLZNI. Pravidelně se scházíme v novém proinkluzivním zájmovém koutku a využívá... Pokračovat

Jak jsme dělali lívance 6.A

Jak jsme dělali lívance  6.A

Co se pod tímto názvem asi skrývá? Šesťáci mají předmět vaření. Špatně. Šesťáci si chtěli udělat vlastní oběd z jogurtů, které dostávají v rámci akce Mléko do škol. Už jste blízko, ale s... Pokračovat

1.B v ZOO Plzeň - výukový program „Domácí zvířata“

1.B v ZOO Plzeň  - výukový program „Domácí zvířata“

Říká se - do třetice všeho dobrého, proto jsme v úterý 30.4.2019 vyrazili do ZOO Plzeň. Čekal nás výukový program „Domácí zvířata“. Tentokrát jsme do ZOO šli pěšky a využili jsme vchod... Pokračovat

Archiv aktualit